Marketing

Czy reklama w Internecie wystarcza?

Wiele osób rezygnuje z oglądania telewizji czy też słuchania radia, dlatego coraz więcej przedsiębiorstw wybiera Internet jako miejsce swojej reklamy. Nie ma w tym nic dziwnego, w Internecie wiele osób może ujrzeć taką reklamę, wchodząc na jaką ze stron, w telewizji tylko osoby które ją oglądają, a trzeba pamiętać, że Internet coraz bardziej staje się popularny i sławny, w każdym domu praktycznie jest, dlatego ludzie korzystają z niego codziennie. Promocja w Internecie to świetny pomysł, ponieważ tylko wtedy dane przedsiębiorstwo, czy też produkt, który reklamują ma szanse dostać się do wielu milionów ludzi, dlatego też e-marketing staje się bardzo popularny. Właściciele swoich firm robią wszystko, by zatrudnić dobrych ekspertów, całkowicie słuchają się ich rad, dzięki czemu potem stają się bardzo wielkimi korporacjami. Reklama i promocja w Internecie, jest niezastąpiona, ponieważ dzisiaj telewizji i radia słucha coraz mniej osób, większość korzysta z Internetu. Jeżeli znajdzie się stronę, na którą dziennie wchodzi parę milionów osób warto na niej umieścić swoją reklamę, wtedy wasze zyski będą o wiele większe. Marketing firmy dzisiaj z reguły opiera się na Internecie, nic dziwnego, sieć staje się coraz bardziej popularna, za parę lat rozwinie się jeszcze bardziej, co będzie oznaczać że promocje i reklamy w Internecie będą jeszcze bardziej popularne, a ich cena trochę zmaleje. Wartość spotu umieszczonego w Internecie dzisiaj jest dość duża, w zależności od rodzaju reklamy oczywiście. Jeżeli jest to zwykła reklama to kosztuje dużo, niektórzy korzystają z obrazków itp. Jednak lepiej wydać więcej pieniędzy i mieć sukces w kieszeni niż żałować i wydać pieniądze w błoto. E-marketing sprawia, że reklama firmy i jej produktów zupełnie inaczej wygląda, mimo że to Internet dzisiaj gra pierwsze skrzypce, to przedsiębiorstwa nie rezygnują z telewizji, bilbordów, ulotek czy reklam w radiu. Oczywiście im więcej promocji tym lepszy zysk, jednak możliwe, że sam Internet wystarczy by mieć zyski. Najlepiej zatrudnić dwie osoby odpowiedzialne za marketing firmy, tylko wtedy będziecie mogli liczyć na wspaniałe pomysły, bo te dwie osoby będą ze sobą rywalizować. W związku z tym ich pomysły na reklamę i promocje będą o wiele więcej warte. Rywalizacja, konkurencja to przyczyny sukcesów, ludzie kiedy muszą o coś walczyć starają się dwa razy mocniej, wkładają w swoją pracę więcej energii.

Categories: Marketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Przejdź do paska narzędzi